Castells i televisió. La construcció mediàtica del fet casteller

Edicions Cossetània

En aquest llibre, l'autor combina l'estudi de la cultura tradicionalment coneguda com a popular amb l'estudi dels mitjans de comunicació social i, concretament, la televisió, i intenta observar com la televisió, l'espectacle i, en fi, l'anomenada 'cultura de masses' han ocupat un espai fins ara patrimoni de la festa i de l'activitat directament participativa.
- Lloc de publicació:
- Valls
- Editorial:
- Edicions Cossetània
- Col·lecció:
- L'Aixecador, núm. 2
- ISBN:
- 84-89890-14-5 NOMBRE
- Idioma:
- Català
- Informació extra:
ISBN: 84-89890-14-5 NOMBRE PÀGINES: 208
Preu: 12,02 €
ComprarDe la mateixa temàtica
Articles

Torres humanes al sud d'Itàlia
Jordi Bertran Luengo
Festes.org
La Colla Jove de Castellers de Sitges i la Moixiganga d'aquesta localitat, acompanyats musicalment...